|
| Geregistreerd op: 09 Sep 2009 |
| Berichten: 87 |
|
|
 |
Geplaatst: Ma Mei 10, 2010 12:00 pm |
|
 |
 |
 |
 |
SV Hulsberg 2 verliest laatste wedstrijd tegen toekomstige kampioen.
Verslag 9-mei-2010, Zwart-Wit 2 - SV Hulsberg 2 uitslag: 3-0 (1-0)
Goals;
n.v.t.
Verslag:
Vandaag werd voor ons de laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld en voor ons team stond er helemaal niks meer op het spel. Aangezien ons 1ste elftal extra versterking kon gebruiken i.v.m. blessures enz. begonnen we met 4 A-spelers aan de wedstrijd en nog 1tje op de reserve bank. Dit was niet aan de wedstrijd te zien, de jonkkies deden het boven verwachting en zo kunnen we stellen dat Hulsberg de komende jaren nog zeker de toekomst heeft.
Zwart-Wit had volgens ons ook een beetje de zenuwen aangezien wij de enige ploeg waren die hun dit seizoen een nederlaag aan deden, maar zelfs met een nederlaag kunnen ze makkelijk kampioen worden. Binnen 20 minuten had Thierry 2 zeer grote kansen om de 0-1 aan te tekenen, maar helaas was zijn vorm de laatste weken niet meer zo aanwezig als in het begin van de competitie. Na een 30 minuten spelen nam de thuisploeg het veldspel over en scoorde ze ook meteen verdienstelijk de 1-0. Dit was ook de ruststand.
Na rust begon Zwart-Wit zeer sterk en kregen ze ook enkele goede kansen om de score de verdubbelen. Zelf een penalty werd door Rens geweldig gestopt, maar hierna was er geen houden meer aan Zwart-Wit maakte 2-0 en 3-0 en won de wedstrijd verdient.
Vanuit onze kant willen wij natuurlijk Zwart-Wit 2 alvast van harte feliciteren met het behalen van het kampioenschap.
Na dit het hele seizoen kun je zeggen dat,
- Zwart-Wit de terechte kampioen is aangezien zij bijna geen punten lieten liggen tegen iets mindere teams.
- Wij 7x gelijk speelde en dat is echt te veel.
- Wij meer doelpunten maakte dan koploper Zwart-Wit en BMR.
- Gerben Ubachts de topscoorder is geworden met 11 doelpunten.
- Wij 40 punten hebben gehaald uit 20 wedstrijden.
- Mark Dreessen als enige alle wedstrijden heeft gevoetbald en hij maakte daarin als rechtsback 3 doelpunten.
- BMR een geweldige thuisscheidsrechter had die je kunt inhuren als je zeker thuis niet wilt verliezen.
- Trainer Gilbert Willems geen enkele keer 2 wedstrijden achter elkaar hetzelfde team kon opstellen.
- 20 verschillende spelers een doelpunt hebben gemaakt.
- Gemiddeld zo’n 60 personen mijn verslagen bekeken op de site van sv Hulsberg waarvan enkele keren verslagen zelfs meer dan 90 personen.
Geweldig dus dat zoveel personen mijn verslagen bekeken hebben, ondanks mijn schandalig algemeen Nederlands bij sommige teksten hoop ik dat jullie het leuk om ze te lezen, zo niet lees ze dan gewoon niet. Ook hoop ikzelf dat ik volgend jaar weer gewoon mee kan voetballen want dat blijft toch het leukste. Wordt even afwachten hoe de revalidatie verloopt van mijn knieoperatie.
Vriendelijk groet en hopelijk tot komend seizoen,
Lambert Frijns.
Topscoorders:
1. Gerben Ubachs 11 doelpunten
2. Michel Willems 8 doelpunten
3. Thierry Gerards 6 doelpunten
4. Roel van Hoven 4 doelpunten
5. Jos Limpens 3 doelpunten
6. Jeroen Pluijmakers 3 doelpunten
7. Mark Dreessen 3 doelpunten
8. Stefan Gijzen 3 doelpunten
9. Rudy Linders 2 doelpunten