Met een 2-2 gelijkspel tegen SCKR is het Tweede van Zwart -Wit kampioen geworden. Door tweemaal een voorsprong uit handen te geven bleef het tot de laatste minuut onnodig spannend.
Ze hebben tenminste Humor:
Zwart-Wit 2 van harte feliciteren met het behalen van jullie kampioenschap.
Na dit het hele seizoen kun je zeggen dat,
- Zwart-Wit de terechte kampioen is aangezien zij bijna geen punten lieten liggen tegen iets mindere teams.
- Wij 7x gelijk speelde en dat is echt te veel.
- Wij meer doelpunten maakte dan koploper Zwart-Wit en BMR.
- Gerben Ubachts de topscoorder is geworden met 11 doelpunten.
- Wij 40 punten hebben gehaald uit 20 wedstrijden.
- Mark Dreessen als enige alle wedstrijden heeft gevoetbald en hij maakte daarin als rechtsback 3 doelpunten.
- BMR een geweldige thuisscheidsrechter had die je kunt inhuren als je zeker thuis niet wilt verliezen.
- Trainer Gilbert Willems geen enkele keer 2 wedstrijden achter elkaar hetzelfde team kon opstellen.
- 20 verschillende spelers een doelpunt hebben gemaakt.
- Gemiddeld zo’n 60 personen mijn verslagen bekeken op de site van sv Hulsberg waarvan enkele keren verslagen zelfs meer dan 90 personen.
Geweldig dus dat zoveel personen mijn verslagen bekeken hebben, ondanks mijn schandalig algemeen Nederlands bij sommige teksten hoop ik dat jullie het leuk om ze te lezen, zo niet lees ze dan gewoon niet. Ook hoop ikzelf dat ik volgend jaar weer gewoon mee kan voetballen want dat blijft toch het leukste. Wordt even afwachten hoe de revalidatie verloopt van mijn knieoperatie.
Vriendelijk groet en hopelijk tot komend seizoen,
Lambert Frijns.